همواره در فیلم ها و انیمیشنهای جذاب دیدهاید که یکی از تفاوتهای اساسی جادوگران چیره دست با آدمهای معمولی در تسلطشان به فرمولهای حیاتی در خلق یک اثر است. پس بهتر است که از هرگونه مقدمه طولانی دوری کنیم و ساده بگوییم که برای نوشتار یک رپورتاژ آگهی موفق نیز بایستی به فرمولهای جادویی و موثر توجهی ویژه داشت.
واقع بین باشیم… دیگر دورهی استفاده از جملاتی مانند: «ما بهترینیم!»…«روی دست محصولات ما، محصولی نیست!»… «حتماَ برای داشتن رضایت از ما خرید کنید!» و یا حتی «بهتر از ما در تجربه و کیفیت وجود ندارد!» گذشته است…
امروزه مردم به دلیل دسترسی بی حد و حصر به منابع اینترنتی و نشریات، به تمامی زوایای تبلیغات مستقیم آشنایی داشته و اگر بوی محتوای تبلیغاتی ناشیانهای به مشامشان برسد، بلافاصله از آن تبلیغ فاصله میگیرند؛ بنابراین میبایست محتوای تبلیغاتی خود را به گونهای تنظیم کنید که نه تنها بوی تبلیغ نویسی نداشته باشد، بلکه گویی توسط کاربران و فعالان سایت یا نشریه انتشاردهنده و به شکلی کاملاَ غیرمستقیمنوشته شده باشد.
در واقع مخاطب بایستی احساس کند که نگارنده تنها قصد به اشتراک گذاری تجربیات خود را دارد.
ادامه مطلب
درباره این سایت