منبع

 

قبل از هر چیز باید به شما تبریک بگوییم! احتمالا شما یا خودتان نامزد انتخابات هستید، و یا مسئولیتِ تبلیغات و بازاریابی یِ یک نامزد انتخاباتی را بر عهده دارید. تحت هر شرایطی باید به شما تبریک گفت که در طی مسیری حساس با این مقاله رو به رو شده اید. چرا که در این مقاله سعی داریم یکی از مدرن ترین روش های بازاریابی ی و تبلیغات انتخاباتی را به شما معرفی کنیم. پس فرصت خواندن این مقاله را از خودتان دریغ نکنید!

چرا باید تبلیغات کنید؟

وقتی حرف از انتخابات می شود، شاید تصورِ ایده آل این باشد که نمایندگانی از احزاب ی مختلف، اسم خود را در لیست نامزد ها قرار دهند و بعد از تایید صلاحیتشان، افراد جامعه با تحقیقات گسترده و دقیق، موشکافی کرده و فرد اصلح را انتخاب کنند. اما متاسفانه باید بگوییم حقیقت طور دیگری رقم می خورد! چه بسیار افراد و گروه هایی که شرایط، تخصص، مهارت و صلاحیت لازم را داشتند اما در صحنه رقابت انتخاباتی جایگاه شایسته ای کسب نکرده اند.
در جریان رقابتِ انتخاباتی، خوب بودن لازم است، اما کافی نیست! برگ برنده نامزد های انتخاباتی خوب دیده شدن” است! حتما می دانید خوب دیده شدن چگونه حاصل می شود؟! به وسیله تبلیغات! تبلیغاتِ خوب می تواند شما را از لیست نامزد های انتخاباتی به صحن مجلس ببرد! شاید بپرسید پس چرا خیلی از پوستر های تبلیغاتی در دوره های قبل، دردی را دوا نکردند و تبدیل به شیشه پاک کن شدند؟! با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه یک تبلیغات متفاوت می تواند سرنوشت شما را در انتخابات تغییر دهد.

 

تبلیغات

بازاریابی ی چیست؟

بازاریابی ی به استفاده از تکنیک های بازاریابی برای رسیدن به موفقیت در مبارزات ی و انتخاباتی گفته می شود. در بازاریابی ی سعی می شود توجه جامعه رای دهندگان به فرد، حزب، یا گروه مشخصی جلب شده و تفکر مثبتی ایجاد گردد. به طوری که جامعه مخاطب به طرفداران فرد یا حزب مورد نظر تبدیل شوند. هدف نهایی در بازاریابی ی اثرگذاری بر آرا افراد جامعه در فرایند انتخابات است.

تبلیغات سنتی، مدرن یا رپورتاژ آگهی؟

تبلیغات انتخاباتی سنتی: تبلیغات انتخاباتی می تواند از طریق تکنیک های مختلف سنتی از جمله سخنرانی در مجالس و مساجد، استفاده از رسانه های چاپی، تراکت، پوستر، بیلبورد و… انجام شود. این روش در مناطق روستایی و گروه های سنی خاص بازدهی بیشتری دارد. اما استفاده ی بیش از حد از تبلیغات سنتی و چاپی علاوه بر هزینه بر بودن و زمان بر بودن، به دلیل استفاده زیاد از کاغذ، می تواند وجهه اجتماعی شما را خراب کرده و شما را به یک چهره ضد محیط زیستی تبدیل کند. از طرفی مردم و به خصوص جوانان، به یک چهره ی با عملکرد کاملا سنتی تمایل زیادی نشان نخواهند داد. بسیاری از افراد هم اصلا شما را نخواهند دید! منظور همان افرادی است که در خیابان ها، یا داخل تاکسی و مترو و حتی مجالس، یک لحظه هم از تلفن همراهشان چشم بر نمی دارند! و متاسفانه تعداد کمی هم نیستند! البته حرفِ ما این نیست که از تبلیغات سنتی و چاپی استفاده نکنید، بلکه اگر قرار باشد بر این نوع تبلیغات تکیه کنید، ممکن است شاهد نتایج عکس باشید.
تبلیغات انتخاباتی مدرن: بازاریابی ی می تواند روش های مدرن تبلیغات، مانند مصاحبه با برنامه های تلویزیونی و رادیویی، ارسال پیامک و ایمیل، ساخت و انتشار کلیپ و تیزر، تبلیغات اینترنتی، بازاریابی ی از طریق حضور در فضای مجازی و عضویت در شبکه های اجتماعی و … را شامل شود.
معمولا روش های مدرن ضمن هزینه کمتر، بازدهی بیشتری خواهند داشت. تکنیک های بازاریابی مدرن بخش مهمی از سلسله فعالیت های تبلیغاتی شما را تشکیل خواهد داد. این تکنیک ها هزینه های شما را کاسته، شما را به عنوان فردی مدرن و به روز معرفی می کند، نگاه زیست محیطی شما را نشان داده و دایره مخاطبان شما را گسترش می دهد. اما گاهی با وجود همه این ها باز یک جای کار می لنگد و بارِ راست کاندیدا به مقصد نمی رسد! یعنی یک نامزد انتخاباتی، خوب است و خوب هم دیده می شود اما انتخاب نمی شود! از نظر شما مشکل کجاست؟!
ما امروز، در این مقاله می خواهیم یک روش فوق مدرن برای تبلیغات انتخاباتی به شما معرفی کنیم. و آن انتشار رپورتاژ آگهی است!

حتما بخوانید :  با نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی آشنا شوید

رپورتاژ آگهی چیست؟

تعجبی نمی کنیم اگر تا به حال چیزی از رپورتاژ آگهی نشنیده باشید، چون شما با یک روش خلاق و نوآورانه در تبلیغات رو به رو هستید. رپورتاژ آگهی یک نوع آگهی تبلیغی است که به صورت یک مقاله خبری و بی طرفانه نوشته شده و در صفحه اول خبرگزاری‌ها و سایت‌های پربازدید منتشر می شود. هدف رپورتاژ آگهی همان تبلیغ و جلب توجه و ایجاد نگرش مثبت است، با این تفاوت که رپورتاژ در قالب اطلاع رسانی نگارش می شود و تبلیغات را به صورت نامحسوس انجام می دهد. همین کارکرد نا محسوس موجب جلب اعتماد مخاطب شده و تاثیر گذاری تبلیغ را تا حد زیادی بالا می برد.

نمایندگان مجلس

چگونه رپورتاژ آگهی شما را به مجلس می برد؟

ادامه مطلب

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تبلیغات ,انتخاباتی ,رپورتاژ ,بازاریابی ,ی ,آگهی ,رپورتاژ آگهی ,بازاریابی ی ,تبلیغات انتخاباتی ,تبلیغات سنتی ,بازدهی بیشتری
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سایت خاص اما...آه فروشگاه محصولات جنسی دیجیکالا گلشن یاد دیوانگی در پطرزبورگ رزرو هتل نیلوفرانه idanito ادبيات و فرهنگ دفتر نقشه برداری